Bestillingsapplikationen

Indkøb på Hotelaftalen og Trykkeriaftalen foregår primært via Moderniseringsstyrelsens bestillingsapplikation. Derfor fremgår priser på disse aftaler ikke på www.statensindkob.dk men udelukkende i bestillingsapplikationen. Du kan anmode om login til applikationen ved at sende en mail til statensindkob@modst.dk med

  • Navn og stilling
  • Mail og telefonnummer (og evt. øvrige kontaktinformationer)
  • Navn, adresse og EAN nr. på den institution du repræsenterer

Derudover bedes du angive, at du specifikt ønsker login til bestillingsapplikationen. Bemærk, at anmodning om login til bestillingsapplikationen skal sendes fra din arbejdsmail, og ikke din personlige mail-adresse.

OBS! Login til bestillingsapplikationen kan ikke bruges til Statens Indkøbs hjemmeside.

For selvejende institutioner, kommuner, regioner, Nationalbanken, Folketinget, Grønlands Selvstyre og Færøernes hjemmestyre gælder, at pågældende institution skal være tilmeldt den aftale, institutionen ønsker at bestille på via applikationen. Læs mere om tilmelding til aftaler her ved at vælge den institution du repræsenterer. 

Når du har modtaget login-oplysninger, kan du tilgå bestillingsapplikationen via følgende links:

Bestilling af hotelophold i Danmark

Bestilling af trykkeriydelser

OBS: Der er en begrænsning på filstørrelsen for vedhæftninger. Kunden kan uploade en komprimeret fil og eventuelt eftersende filen i fuld opløsning til den vindende leverandør uden for Bestillingsapplikationen. Kunden skal anvende Bestillingsapplikationen til at udvælge den billigste leverandør.

Såfremt du oplever problemer med dit login så tjek først følgende:

  • Husk at der skelnes mellem både små og store bogstaver i både brugernavn og password
  • Husk desuden at tjekke om du medtager eventuelle mellemrum, hvis du kopierer dine loginoplysninger ind

Såfremt ovenstående ikke hjælper, eller at du oplever andre problemer med bestillingsapplikationen, skal du kontakte statensindkob@modst.dk.