Kontakt

Generelle spørgsmål
Såfremt du har generelle spørgsmål til Statens Indkøbsprogram eller Statens Indkøbs aftaler, kontakt da Statens Indkøb i Moderniseringsstyrelsen på statensindkob@modst.dk.


Spørgsmål til produkter eller ydelser
Har du spørgsmål angående produkter eller ydelser på de enkelte indkøbsaftaler, kontakt da leverandøren/leverandørerne på indkøbsaftalen. Du finder leverandørernes kontaktinformationer under rækken af Statens Indkøbs aftaler, hvorfra du klikker videre til det respektive kontaktmenupunkt.

Vi tilråder, at man i den forbindelse orienterer sig i den gældende rammekontrakt og relevante kontraktbilag (løsningsbeskrivelse, kravspecifikation mv.) angående, hvilke krav der er sat til produkterne og ydelserne på indkøbsaftalerne. Du finder rammekontrakter og kontraktbilag under den enkelte aftale i menupunktet Statens Indkøbs aftaler. Bemærk, at adgang til disse oplysninger kræver login, som du kan anmode om.

Er du tilknyttet en statslig institution, kan det desuden være en god idé at få hjælp til disse spørgsmål hos dit ministerområdes koncernindkøber.


Ofte stillede spørgsmål og svar
Se desuden hjemmesidens FAQ, der løbende bliver opdateret med de oftest stillede spørgsmål og tilhørende svar.