Statens Indkøbs aftaler

Oversigt over Statens Indkøbs aftaler
Hent oversigt over Statens Indkøbs aftaler (pdf)

Oversigt over indkøbsaftalernes forløb og faser
Hent oversigt over indkøbsaftalernes forløb (pdf) 

Statens og Kommunernes Indkøbsservice A/S (SKI) overtager i løbet af de kommende år udbud og kontraktstyring af 16 aftaler i Statens Indkøbsprogram. Her finder du en oversigt (pdf) over, hvilke aftaler i Statens Indkøbsprogram, der fremover udbydes af hhv. Moderniseringsstyrelsen og af SKI.

Hvem er leverandør og underleverandør på Statens Indkøbs aftaler? 
Se oversigt over leverandører og underleverandører på de fælles statslige indkøbsaftaler (xlsx) (efter indkøbskategori)

(Opdateret d. 06.07.2017)

Tilmelding til aftalerne 
Statslige institutioner er forpligtet til at bruge Statens Indkøbs aftaler. Statslige institutioner skal således ikke tilmelde sig aftalerne.

Selvejende institutioner, kommuner, regioner mv. kan vælge at tilmelde sig en række af Statens Indkøbs aftaler. For aftalerne i 8.-10. fase skal ovennævnte institutioner tilmelde sig for at gøre brug af aftalerne. For aftalerne i 11. fase er der ikke tilmeldingspligt. Du kan se, hvilke faser de enkelte aftaler tilhører i oversigten over forløb og faser ovenfor.  Du kan læse mere om tilmelding her.