Indkøb af konsulentbistand

Skal du indkøbe konsulentbistand, eller gør du det allerede, men vil gerne være bedre til det?

Rådgivningsenheden tilbyder nu et kursus i indkøb af konsulentbistand, der tager dig igennem de vigtigste udbudsregler, strategi for indkøb, diverse indkøbsprocedurer, indkøbet i praksis, kontraktstyringen, og hvordan du sikrer, at konsulentbistanden giver mest mulig værdi for din organisation.

Du får ligeledes gode råd til, hvordan du foretager det gode indkøb og til effektiv kontraktstyring.

Vi gennemgår blandt andet, hvordan den gode opgavebeskrivelse udarbejdes, og hvordan den gode tilbudsevaluering foregår.

Vi ser også på hvilke rammeaftaler, du vil kunne benytte inden for Statens Indkøbsprogram.

Vi vil på kurset give dig værktøjer til at besvare spørgsmålene:

  • Hvornår kan det være en god idé at købe ekstern konsulentbistand?
  • Hvordan bør jeg købe konsulentbistand?
  • Hvordan køber jeg ind inden for rammerne af gældende regler?
  • Hvordan sikrer jeg, at jeg får værdi for pengene?

Du finder kurset ved at logge ind på Campus, som du plejer, og søge på Rådgivningsenheden eller ved at klikke Kursuskatalog, Markedskatalog og vælge kategorien Indkøb og udbud.