Indkøb af konsulentbistand

Skal du indkøbe konsulentbistand, eller gør du det allerede, men vil gerne være bedre til det? Så læs mere her.

Rådgivningsenheden tilbyder nu et kursus i indkøb af konsulentbistand, der tager dig igennem de vigtigste udbudsregler, strategi for indkøb, diverse indkøbsprocedurer, indkøbet i praksis, kontraktstyringen, og hvordan du sikrer, at konsulentbistanden giver mest mulig værdi for din organisation.

Du får ligeledes gode råd til, hvordan du foretager det gode indkøb og til effektiv kontraktstyring.

Vi gennemgår blandt andet, hvordan den gode opgavebeskrivelse udarbejdes, og hvordan den gode tilbudsevaluering foregår.

Vi ser også på hvilke rammeaftaler, du vil kunne benytte inden for Statens Indkøbsprogram.

Vi vil på kurset give dig værktøjer til at besvare spørgsmålene:

  • Hvornår kan det være en god idé at købe ekstern konsulentbistand?
  • Hvordan bør jeg købe konsulentbistand?
  • Hvordan køber jeg ind inden for rammerne af gældende regler?
  • Hvordan sikrer jeg, at jeg får værdi for pengene?

Undervisere

Lene Pihl Bjerre, specialkonsulent i Morderniseringsstyrelsen, og Kamilla Stark Lønsmann, specialkonsulent i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Tid og sted

Moderniseringsstyrelsen, Landgreven 4, 1301 København K, onsdag den 20. november 2019, kl. 9.00-15.00.

Pris

Pris pr. deltager inkl. forplejning 5.950 kr.

Tilmelding

Tilmelding via Campus.