Sådan tilmelder du dig via Campus

Campus er statens online system for kursusadministration, hvor du selv tilmelder dig kurserne, annullerer tilmeldinger, finder kursusbeviser og lignende.

Alle tilmeldinger til Rådgivningsenhedens kurser foregår via Campus.

Er du intern bruger, kan du logge på Campus med det samme. Er du ekstern bruger, skal du oprette dig som bruger, inden du kan logge på.

Som bruger af Campus kan du logge på Campus før arrangementet for at se oplysninger om det, og efter arrangementet for blandt andet at  udskrive dit kursusbevis og følge din læringshistorik. 

Oplever du problemer eller har du spørgsmål til Campus? 

Tilgå Campus på Økonomistyrelsens hjemmeside

Hjælp til oftest stillede spørgsmål til Campus

Nedenfor finder du en kort hjælpe-guide til spørgsmål vedrørende kurserne.

Du er først tilmeldt kurset, når kurset fremgår af dine "Igangværende aktiviteter" i Campus, og du har modtaget en ordrebekræftelse pr. mail.

14 dage før kurset starter besluttes det, om der er deltagere nok til, at det kan blive gennemført, eller om det må aflyses.

Hvis du er tilmeldt en aktivitet, hvor der er et deltagergebyr, så vil din organisation/arbejdsgiver først modtage en faktura på din deltagelse efter, at aktiviteten er gennemført.

Hvis du logger på Campus via et link under det aktuelle emne kommer du direkte ind på kursusbeskrivelsen. 

Her kan du, i boksen ”Oprettede aktiviteter”, se en oversigt over hvornår kurset udbydes.