Kontakt

Når du skriver til Rådgivningsenheden, vil du få et samlet overblik over de rådgivningssager, som du har oprettet. Du vil også kunne følge behandlingen af din sag.

I kontaktmodulet kan du hurtigt stille Rådgivningsenheden et spørgsmål eller komme med en kommentar til vores ydelser. 

Sådan opretter du dig som bruger

  1. Du opretter dig som bruger ved at trykke på 'Opret dig som bruger'.
  2. Herefter skal du udfylde alle informationerne i formularen.
  3. Det er vigtigt, at du angiver din arbejdsmail under e-mail, når du opretter dig som bruger.
  4. Når du har oprettet dig som bruger, vil du efterfølgende modtage en bekræftelsesmail med et link til at kunne oprette et password til din brugerprofil.
  5. Linket vil lede dig til siden 'Glemt password', og her skal du blot oprette et nyt password. 


Som bruger vil du blive tilknyttet din primære institution, når du opretter dig. For at sikre, at du er oprettet på den rigtige institution, validerer vi domænenavnet i din mail.