Hotline om indkøb og udbud i staten
Få råd til bedre indkøb og udbud – ring til Rådgivningsenheden på 30 35 28 18.
I staten skal indkøb og udbud følge mange regler, og i det daglige melder der sig ofte spørgsmål om den bedste fremgangsmåde. Hvad siger reglerne, og hvordan kan det gøres? Ofte kan det kræve erfaring og overblik at finde frem til det rette svar.
Rådgivningsenhedens medarbejdere har alle erfaring med, hvordan du mest hensigtsmæssigt gennemfører et indkøb og udbud, og vi er klar til at dele vores viden med dig.
Vi giver konkrete svar, som hjælper dig med at foretage det bedst mulige indkøb.
Ring til vores gratis hotline mandag til torsdag kl. 10.00-16.00, fredag kl. 10.00-15.00 på tlf. 30 35 28 18, eller skriv til os via kontaktmodulet.
Ved telefonisk og kort skriftlig rådgivning sikrer vi, at der ved tvivlstilfælde er flere øjne på sagen, så du altid modtager korrekt rådgivning af høj kvalitet fra os.
Da vi i vores telefoniske og korte skriftlige rådgivning i sagens natur ikke er inde over alle detaljer og sammenhænge i sagen, vil det være dit eget ansvar, hvordan du anvender rådgivningen i den konkrete situation.