Del dine erfaringer med en anden kollega fra staten, eller bliv klogere på indkøb og udbud ved at få en mentor. Rådgivningsenhedens mentorordning er for alle ansatte i staten, der arbejder med offentlige indkøb.
Mentorordningen giver dig mulighed for at trække på erfaringer og få praktiske råd fra en erfaren udbudskonsulent eller -jurist.
En mentor kan hjælpe dig godt på vej til at mestre udbudshåndværket.
Som mentor har du mulighed for at udvikle dine kommunikative kompetencer samt give og få konkret feedback.
Sammen kan I inspirere hinanden og få udvidet jeres udbudsnetværk.
Rådgivningsenheden formidler kontakten mellem mentorer og mentees og sørger for, at mentorrelationen kommer godt i gang.
Når vi har fundet et godt match, indkalder vi jer til et uformelt møde over en kop kaffe. Det er første skridt i en relation, som forhåbentlig vil være værdifuld for begge parter.
Mentornetværket fungerer inden for staten. I det daglige arbejder mentorerne med indkøb og udbud i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Statens Indkøb eller andre statslige institutioner. Mentorordningen er rettet mod ansatte i staten, der er forholdsvis nye på udbudsområdet - fx med en ansættelse inden for udbudsområdet på under et år. Ordningen er baseret på mentorernes frivillige indsats, og mentees’ deltagelse er gratis.
Ring til hotlinen på 20 41 78 45, hvis du er du interesseret i at høre mere om mentorordningen.
Titel: Gratis rådgivning mandag til torsdag kl. 10.00-16.00. Fredag kl. 10.00-15.00.
Telefon: 30 35 28 18