Rådgivningsenheden-Statens indkøb udbyder nu uddannelsesforløbet ”Indkøb i staten i praksis”, der henvender sig til dig, der arbejder med indkøb i staten, og hvor indkøb på rammeaftaler under Statens Indkøbsprogram og hos SKI samt øvrige indkøb under tærskelværdierne udgør en væsentlig del af dine arbejdsopgaver.
På uddannelsen får du mulighed for at styrke dine generelle indkøbsfaglige kompetencer og samtidig tillegne dig specifik viden om indkøb i staten og inden for udvalgte områder såsom de kommercielle aspekter af indkøb og grønne og bæredygtige indkøb. Uddannelsen tager udgangspunkt i best practice for indkøb i staten.
Uddannelsesforløbet strækker sig over fire dage fordelt over tre måneder og afsluttes med en eksamenen, der gennemføres i grupper.
Det første modul på uddannelsen afholdes i september.
Læs mere om uddannelsesforløbet og hvordan du tilmelder dig her
Titel: Gratis rådgivning mandag til torsdag kl. 10.00-16.00. Fredag kl. 10.00-15.00.
Telefon: 30 35 28 18
Få nyt fra Rådgivningsenheden.