Hvordan kan vi gøre det endnu bedre?
01-11-2021
Om os
Her i starten af november er det sidste chance for at få svaret på den årlige brugertilfredshedsundersøgelse af Rådgivningsenheden. Dine svar gør os bedre i stand til at rådgive, vejlede og bistå dig med indkøb og udbud.
Du har allerede modtaget et spørgeskema i din mailboks, og har du ikke allerede svaret på det, så håber vi, at du vil gøre det i dag eller i morgen.
Det tager knap fem minutter at besvare brugerundersøgelsen, hvor vi spørger, hvordan du oplever kvaliteten af vores rådgivning, kurser og netværksmøder.
Maria Haugaard, kontorchef i Rådgivningsenheden:
Vi arbejder målrettet på at forbedre og udvikle vores rådgivning og forskellige services. Her er feedback fra vores kunder afgørende, og det vigtigste værktøj til at få indsigt i, hvordan vi bedst muligt bistår vores mange brugere. Uden input kunne vi fx ikke have udviklet vores statslige digitale skabeloner og vores forskellige tilbud om kompetenceudvikling.
Du vil ikke modtage spørgeskemaet, hvis du inden for det seneste år allerede har svaret på undersøgelsen i forbindelse med afslutningen af de enkelte sager, vi har bistået dig med.