Nye initiativer for at forbedre din brugeroplevelse

15-02-2023
Rådgivning Om os

Den generelle tilfredshed med Rådgivningsenhedens ydelser ligger igen højt i brugertilfredshedsundersøgelsen af vores rådgivningsydelser for 2022. Det er vi meget stolte over! Her kan du læse nærmere om, hvilke initiativer vi igangsætter i 2023 for at bibeholde de gode resultater.

Tilfredshed 4,6 Faglighed 4,6 Sagsbehandlingstid 4,5 Anbefaling 4,6

Vi har fået resultaterne fra årets brugertilfredsundersøgelse for vores rådgivningsydelser, og vi er rigtig glade for, hvis du tog dig tid til at svare. Den generelle tilfredshed med Rådgivningsenheden i brugertilfredshedsundersøgelsen for 2022 ligger på 4,6 på en skala fra 1 til 5. Det er dejligt at vide, at vores rådgivning gavner vores kunder.

I Rådgivningsenheden udvikler vi løbende vores rådgivning og forskellige services på baggrund af feedback fra vores kunder. Vi gør os umage for at kunne stille den hjælp til rådighed, som lige præcis er den, du står og mangler i dit job.

Vi har på baggrund af jeres feedback derfor også igangsat en række initiativer for at sikre, at vi fortsat kan levere en ligeså god oplevelse med vores rådgivningsydelser både i 2023 og længe fremover.

Forbedret brugeroplevelse i kontaktmodulet

I 2023 vil vi i Rådgivningsenheden fokusere på at forbedre brugeroplevelsen for dig som kunde, når du henvender dig til Rådgivningsenheden. Vi vil forbedre brugeroplevelsen, når du er i kontakt med os via vores kontaktmodul.

Det vil vi gøre ved at lave en bedre proces, når du skal oprettes som ny bruger i vores kontaktmodul. Vi vil også undersøge mulighederne for en single-sign-on løsning, så det bliver nemmere for dig som bruger at logge på.

Endelig vil vi også gerne gøre det lettere for dig som kunde at journalisere den korrespondance, du har med os i kontaktmodulet. Det vil vi gøre ved at undersøge, om vi kan skabe en mulighed for, at du som kunde kan hente en samlet udskrift af korrespondancen med Rådgivningsenheden, så du nemt og enkelt kan journalisere det.

Fortsætte med at dele den viden, du har brug for

Et andet initiativ, vi i Rådgivningsenheden vil have fokus på i 2023, er, at fortsætte med at kunne stille lige præcis den viden til rådighed for dig, som du har brug. Det vil vi blandt andet gøre ved at opdatere vores vidensbase i kontaktmodulet og udarbejde nye spørgsmål og svar, så du nemt og hurtigt kan finde svar på de spørgsmål, der ofte kan opstå.

I slutningen af 2022 lancerede vi vores Udbudsprojektmodel. I løbet af 2023 bliver modellen løbende udbygget med nye leverancer, skabeloner og værktøjer, som alt sammen skal være med til at gøre det lettere og lige til for dig at lave udbud.  

Modellen understøtter at udbuddet bliver tilrettelagt på en god måde, da vi vil synliggøre, hvornår du skal løse hvilke opgaver og træffe hvilke beslutninger i de enkelte faser.

Du kan få indflydelse på vores prioritering, så vi hører meget gerne fra dig, hvis du har input og ønsker til guides, vejledninger og skabeloner (eksisterende som nye).

Du kan læse mere om Udbudsprojektmodellen her.

Har du feedback til, hvordan vi kan gøre brugeroplevelsen bedre for dig? Så kontakt os endelig!