Det er tidlig morgen, og du er på vej med metroen til Københavns Hovedbanegård. Ved din ankomst til DGI-byen starter du dagen med en friskbagt bolle i foyeren, inden du sætter dig klar i salen sammen med over 140 af dine kollegaer i fra mere end 40 forskellige statslige institutioner, til dagens første spændende oplæg: Kan du bruge AI i forbindelse med en udbudsproces?
Sådan forestiller vi os, at du starter dagen den 14. maj 2025 til Statens Indkøbskonference!
Årets oplæg er nøje udvalgt af Rådgivningsenheden og tilrettelagt i to spor, så du personligt kan skræddersy den dag, der giver dig flest brugbare værktøjer og input til dit videre arbejde med indkøb, udbud og kontrakter i staten.
Dagens oplæg kan ses nedenfor:
· Kan du bruge AI i forbindelse med en udbudsproces?
· E-handel i Statens Digitale Indkøb
· Dynamiske indkøbssystemer
· Gode indkøb under tærskelværdien
· Hvordan arbejder du med grøn software?
· Hvordan skal du agere som fremtidens indkøber?
· Brug af cloud og overførsel af persondata til tredjeland
Du kan frit skifte imellem de to spor i løbet af dagen, og midt på dagen er der også mulighed for god dialog og sparring, når du kigger forbi dialogpladsen.
Hent hele programmet her (pdf)
Vi glæder os til at se jer!
Sidste frist for tilmelding!
Tilmeldingen lukker den 11. maj så sørg for at sikre dig din plads allerede idag. Du tilmelder dig HER (link)
Tid og sted
Konferencen finder sted onsdag den 14. maj 2025 hos CPH Conference i DGI Byen, Tietgensgade 65, 1704 København V.
Konferencen finder sted 14. maj 2025 hos CPH Conference i DGI Byen i København.
Tilmeld dig HER (link)
Titel: Kontakt vores hotline mandag til torsdag kl. 10.00-16.00. Fredag kl. 10.00-15.00.
Telefon: 30 35 28 18
Få nyt fra Rådgivningsenheden.