Skal du indkøbe konsulentbistand, eller gør du det allerede, men vil gerne være bedre til det?
Rådgivningsenheden tilbyder nu et kursus i indkøb af konsulentbistand, der tager dig igennem de vigtigste udbudsregler, strategi for indkøb, diverse indkøbsprocedurer, indkøbet i praksis, kontraktstyringen, og hvordan du sikrer, at konsulentbistanden giver mest mulig værdi for din organisation.
Du får ligeledes gode råd til, hvordan du foretager det gode indkøb og til effektiv kontraktstyring.
Vi gennemgår blandt andet, hvordan den gode opgavebeskrivelse udarbejdes, og hvordan den gode tilbudsevaluering foregår.
Vi ser også på hvilke rammeaftaler, du vil kunne benytte inden for Statens Indkøbsprogram.
Vi vil på kurset give dig værktøjer til at besvare spørgsmålene:
Kontakt Rådgivningsenheden for et tilbud på et skræddersyet kursus målrettet din institution.
Titel: Gratis rådgivning mandag til torsdag kl. 10.00-16.00. Fredag kl. 10.00-15.00.
Telefon: 30 35 28 18