Rådgivningsenheden arbejder i øjeblikket på at gennemføre et fællesstatsligt udbud af jobannoncer på vegne af en række myndigheder. Er din organisation også interesseret i at være med, eller vil d...
Rådgivningsenheden kan hjælpe med juridisk rådgivning og projektledelse under hele udbudsprocessen. Denne type ydelser leverer vi mod særskilt betaling.
Dette spørgsmål har vi modtaget i Rådgivningsenhedens hotline, som du kontakter på 30 35 28 18. Og svaret er: Ja, en udenlandsk virksomheds notarpåtegnede egenerklæringer kan anses som gyldig dokum...
Hvad er konsekvenserne, når en tilbudsgiver overskrider fristen for at fremlægge dokumentation, og hvilke muligheder har jeg for at forlænge fristen? Det er et af mange spørgsmål, som Rådgivningsen...
I løbet af sommeren er der kommet nye ansigter til i Rådgivningsenheden. Nu står Janne, Heidi, Sena, Fahad og Arly klar til at hjælpe dig, når du kontakter os.
Vores nye rådgiver Janne Kristine Laursen bor i Vejle og arbejder både hjemmefra og fra vores kontor i København. Arbejder du i en statslig organisation eller styrelse i Jylland eller på Fyn, kan d...
Har du brug for rådgivning om et indkøb eller udbud i sommerperioden, så fortvivl ikke. Du kan kontakte Rådgivningsenheden, som du plejer, i hele juli og august på 30 35 28 18, mandag til torsdag k...
Rådgivningsenheden har siden starten af april 2019 arbejdet målrettet med at undgå unødvendige omkostninger ved udbud – de såkaldte transaktionsomkostninger. Rådgiverne Katja og Simon fortæller her...
Statsinstitutioners adgang til at forudbetale er blevet forlænget, så der er adgang til at yde forudbetaling for enkeltleverancer på 1 mio. kr. (ekskl. moms) eller derunder, der finder sted i perio...
En ny digital løsning fra Rådgivningsenheden gør dig i stand til selv at generere skræddersyede udbudsdokumenter til indkøb og udbud i staten. Dokumenterne vil løbende erstatte vores tidligere stat...
Søg i arkivet